“All you wish for business”

Herinnert u zich een typische kerst? De geur van geroosterde amandelen, glühwein, knus kaarslicht, verlichting in de tuin, sleeën en sneeuwballen gooien, het openen van het eerste vakje van de adventskalender, kerstchocolaatjes en -koekjes eten, het versieren van de kerstboom, gezellige avonden met familie en vrienden, het bezoeken van sfeervolle kerstmarkten? Wat ik hier ook opnoem, u heeft er gelijk een beeld bij. En het mooie is, dit verhaal wordt van de ene naar de generatie overgebracht. Ouders bewaren het voor hun kinderen met de gedachte, hoe hectisch de tijd om ons heen ook is, kerstmis blijft kerstmis. We herinneren ons niet alleen kerst an sich, maar ook de veelbelovende tijd vol verwachting. De kerstmarkten die beginnen, steden die prachtig versierd zijn met sfeervolle lichtjes en kerstdecoraties, het aangenaam winkelen in een mooie kerstomgeving.

Voor mij als directeur van Christmasworld, is kerst de beste tijd van het jaar. Deze periode laat zien hoe producten die eerder bij ons in Frankfurt zijn gekocht, de retail een boost geeft. Christmasworld combineert emotie en business met een focus op kerst. Onze kopers zijn niet alleen ervaren in de wereld van kerstinnovaties en trends, maar ook experts op het gebied van kerstverkoop. En juist de combinatie van deze twee elementen leidt tot zakelijk succes. De kerstperiode is ontzettend belangrijk voor de retail en Christmasworld is een consistent sterke organisatie die daaraan bijdraagt. En dat al vanaf de eerste editie van de beurs in 1996. Onze geschiedenis blijft succesvol. Dit succes is gebaseerd op de magie van kerst en het veelzijdige aanbod dat wij elk jaar aan onze klanten kunnen bieden, om hen volop winstgevende stimulansen te geven.

“Een volledig nieuw beursconcept”

Dus kijkt u samen met mij uit naar de aankomende editie van Christmasworld, met een volledig nieuw beursconcept. Op onze toonaangevende internationale vakbeurs verwachten wij zo‘n 1.000 exposanten uit meer dan 40 landen met schitterende producten en daarnaast een hoop leuke inspiratie en shows, en dat alles in een nieuwe inspirerende halstructuur. Plan daarom uw bezoek op tijd. Alles is nieuw, de exposanten gaan naar een nieuwe locatie, productgroepen worden door elkaar gemixt. Daarnaast is hal 12 erbij gekomen en elke zaal krijgt een grote belevingsfactor. Al deze noviteiten dragen bij aan een optimale bezoekerservaring, zodat u nog meer gemak ervaart op Christmasworld.

Laat u maximaal inspireren met onze Christmasworld Trends 2019/2020. Vakmanschap en de natuur blijven als rode draad door de beurs lopen. Laat u betoveren met poëtische en verfijnde ontwerpen, glamoureuze stijlen en originele decoratie-ideeën. De nieuwe kerstshow van 2Dezign, “Kinemona Vintage”, is het decor van vroegere verhalen. We zien hier een goudkoorts met verse decoratieve elementen in saffraan geel. In de nieuwe Retail Boulevard staan er vijf pop-up stores klaar om ontdekt te worden. Ze bieden inspiratie aan bloemenwinkels, tuincentra, bouwmarkten, supermarkten en de meubelbranche. De kerstsnoepjes en culinaire cadeaus bij Christmas Delights brengen de echte kerstmarktsfeer naar de beurs.

Maar voor nu eerst, geniet van kerst 2018. Ontdek in het nieuwe jaar, van 25 tot 29 januari 2019, de hoogtepunten voor kerst 2019/2020 op Christmasworld.

Eva Olbrich

Gepubliceerd op: 11-12-2018

Reacties

Comments