Gelezen in Trendline: TICA lanceert PREMIUM by TICA-app

Winkelen in de showrooms bij PREMIUM by TICA wordt een feest met de nieuwe PREMIUM by TICA-app. Met deze noviteit die het inkoopcentrum op 1 januari lanceerde, plaatst u gemakkelijk uw order bij de exposanten van PREMIUM by TICA. Maak in een handomdraai een bestellijst of zet een product op uw verlanglijstje. Bent u klaar met shoppen? Plaats de bestelling en zie direct of de exposant specifieke leveringsvoorwaarden hanteert en of er een minimum inkoopbedrag geldt. Wat vinden exposanten van deze app? Trendline sprak met Nicole Poolman van Pole to Pole en Guy Janssen van Light & Living. Ook blikken we met hen terug naar een jaar PREMIUM by TICA. Hoe ervaren deze exposanten de exclusieve showrooms?

“PREMIUM by TICA was voor ons een hele positieve move. Wij hebben leuke nieuwe klanten erbij gekregen, ook gerelateerd aan horeca, waar we hele geschikte producten voor hebben. Het extra stukje service wat je klanten met PREMIUM by TICA kunt bieden werkt goed. Je kunt de klant ter plekke bedienen en persoonlijke aandacht geven. Een leuke toegevoegde waarde van PREMIUM by TICA, vind ik de nieuwe styling eilanden waar mensen geïnspireerd kunnen worden. Wij merken dat het goed werkt. Mensen maken er foto’s van en vragen waar ze de producten kunnen kopen. Over de nieuwe PREMIUM by TICA-app ben ik heel enthousiast. Als wij niet op de stand zijn, kunnen klanten het artikel scannen dat ze in de showroom zien en direct bestellen. Wij krijgen een melding en als het op voorraad is wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Premiumleden kunnen er ook voor kiezen of ze het op een afgesproken datum bij TICA komen ophalen. We verwachten er veel van”. – Nicole Poolman, Pole to Pole.

“Light & Living heeft nu ruim een jaar een showroom bij PREMIUM by TICA en we zijn heel tevreden. De showroom is een goede aanvulling op onze cash & carry-stand beneden. We kunnen klanten altijd voorzien in hun behoefte, omdat we verschillende productsegmenten aanbieden en een klant iets per stuk of in grotere aantallen kan bestellen. Met PREMIUM by TICA kunnen we bezoekers ook veel inspiratie bieden. De showroom is compleet ingericht met verlichting, woonaccessoires en meubels. We werken veel samen met stylistes, die op de hoogte zijn van de nieuwste trends en dit naar de showroom vertalen. Onze klanten reageren er altijd positief op. Wat ik ook fijn vind aan PREMIUM by TICA is de samenwerking met andere standhouders. Door het gezamenlijke brede aanbod kunnen we menig klant helpen aan een totaalplaatje. Met de nieuwe app komen we de klant nog meer tegemoet, deze is zeker aan te bevelen. Het is een handige tool om een bestelling te plaatsen en deze te volgen. Je kunt eenvoudig zien of iets al klaar staat bij je volgende bezoek of wanneer het thuis wordt afgeleverd”. –  Guy Janssen, Light & Living

 

Meer informatie

https://premiumbytica.nl/scan-bestel-app/

Gepubliceerd op: 24-12-2018

Reacties

Comments