Hoge kwaliteit Greenleaf geuren in een modern jasje

Een team van parfumeurs, art designers en productontwikkelaars werkt voortdurend samen om de producten van Greenleaf op een natuurlijke manier te integreren in de moderne levensstijl van de consument.

De groei die weerspiegeld is in het nieuwe design, is geïnspireerd door de vraag vanuit de consumentenmarkt om mee te gaan in de huidige trends. “Maar ook het verlangen om trouw te blijven aan onze wortels, waar het meer dan 40 jaar geleden allemaal mee begon”.

Currant Rose

De nieuwe najaarsgeur 2019 is Currant Rose: de geur van verwennerij. Zintuigen vullen zich met de geur van gerijpte cranberry, roos, geranium en jasmijn, vermengd met de aardachtige, zoete balsem van vetiver, tabak en honing­ druppeltjes. Greenleaf viert de kern van het merk als een organisatie die vrouwen steunt door de lancering van het initiatief Greenleaf Cares. Een deel van de verkoop van deze producten wordt gedoneerd aan organisaties die helpen een einde te maken aan mensenhandel, wat momenteel de snelst groeiende misdaad ter wereld is. Greenleaf Cares zal nauw samenwerken met deze organisaties en de strijd aangaan om meer verandering en bewustzijn te creëren.

Switch en Restavek Freedom zullen de eerste twee non­ profit partners zijn die profiteren van Greenleaf Cares. Daarnaast is Sajovi BV al jaren Business Friend van War Child en gaat een deel van alle merken en producten naar deze organisatie.

Bezoek Sajovi BV op TRENDZ, standnummer: F.104.

Meer informatie:
www.sajovi.nl

Gepubliceerd op: 23-08-2019

Reacties

Comments