HOP: Op Spotlight leren we een ander soort klant kennen

Sinds 1 januari is Biri Publications gefuseerd met House of Products. Dit levert een mooie nieuwe collectie op die gepresenteerd werd op Spotlight. 

“Onze stand op Spotlight is in de breedte en niet in de diepte. Dit geeft een erg open uitstraling. Mensen lopen ook gemakkelijker naar binnen. Dat is erg fijn”. In de stand zijn verschillende mooie inpakproducten te vinden, maar ook gifts en stationery. De bekende Biriprints, zoals HOP het zelf noemt, zijn nog steeds te vinden in de stand. Maar de collectie is nu uitgebreid met een meer stilistische stijl en strakke modellen. Pastelkleuren, maar ook zwart-wit kaartjes, springen eruit.

Spotlight is de ultieme gelegenheid om een nieuw soort klant te leren kennen. Waar HOP op dit moment voornamelijk klanten heeft in conceptstores en giftshops, geeft Spotlight de mogelijkheid andere klanten te ontmoeten uit andere takken van sport. “Een keukenwinkel heeft natuurlijk ook inpakpapier nodig. Op een beurs als Spotlight leren we dit soort klanten kennen”. Want alles is in te pakken!

Meer informatie

www.houseofproducts.nl

Gepubliceerd op: 16-03-2018

Reacties

Comments