In de kijker met Spotlight

Op 23 en 24 september vond de tweede editie van Spotlight plaats. Net als bij zusje Out of the Box, was de Werkspoorkathedraal in Utrecht omgetoverd tot een paradijs vol leuke merken en producten. We blikken (met een fotoverslag) terug op twee dagen vol beleving en inspiratie.  

Dat de consument van nu anders shopt, begrijpt het vakevent Spotlight. Met méér dan 100 exposanten en het grote aanbod voor de branches home & cookware, gifts, stationary, speelgoed, lifestyle, food en sieraden speelde de beurs hier in september naadloos op in. Om het programma compleet te maken konden bezoekers naast veel inkoopinspiratie beide dagen meedoen met leuke social mediaworkshops en werden de nieuwste trends, behalve op de stands, ook via een trendroute in de spotlight gezet. De deelnemende bloggers konden aan het eind genieten van een lunch aangeboden door Maison PR, Bowls & Dishes en Corkcicle.

Groot aanbod

Tijdens deze 2e editie van Spotlight verwelkomen de beurs veel bekende en nieuwe merken en leveranciers, zoals Brabantia, 24Bottles, Designlicious, TTP Concepts, Frank and Lucie, Label Kiki en Home and Kitchen Supply, Capventure, Biba International en Silkeborg. Bezoekers konden zich vergapen aan de prachtige nieuwe collecties en bijzondere special editions zoals de samenwerking van Vivienne Westwood en 24Bottles.

Nieuwe ondernemers

Voor iedereen in de in de branche is Spotlight een uitstekende manier om zich te oriënteren op het marktaanbod, ook voor nieuwkomers. Naast het uitgebreide productassortiment zijn er volop mogelijkheden om te netwerken en kun je inspiratie opdoen tijdens de vele extra’s zoals de leerzame social media workshop van Trendline.

Meer informatie 

www.spotlight-event.nl

 

Gepubliceerd op: 09-10-2018

Reacties

Comments