Out of the Box inspireert

Op 4 en 5 maart liep menig juwelier rond in het werkspoorkathedraal. Out of the Box vond opnieuw plaats. Veel merken hadden uitgepakt met een opvallende stand. 

Beide dagen was het verrassend lekker weer, wat veel mensen op de been bracht om naar Out of the Box te komen. Verschillende beursbezoekers bespraken de frisse blik die Out of the Box weet te geven. Out of the Box is voor inspiratie, indrukken opdoen en de nieuwste trends zien. Ook Bijoms bevestigt dit. “Het gaat op een beurs toch vooral om het laten zien. Op een foto sprankelt het toch minder. Pas als je mensen bij je stand hebt staan, vallen alle sprankelende sieraden op.”

TW Steel benoemt de industriële look en feel van de beurs. “Dit past heel erg goed bij ons merk. We hebben in onze stand deze stijl dan ook doorgevoerd. Niet alleen past dit goed bij TW Steel, maar ook omdat we zo een compleet plaatje kunnen vormen met de beurs zelf.”

Op zondagavond kondigt Just G middels een grote lancering het nieuwe merk Gold Bandits aan. Een nieuw sieradenmerk met een gekke en stoere twist. Gold Bandits draait om het eigen verhaal vinden en delen. Ieder bedel staat centraal voor een verhaal.

Kortom, een mooie beurs die veel ideeën geeft voor de toekomst!

Gepubliceerd op: 06-03-2018

Reacties

Comments