Septembereditie van BIJORHCA PARIS maakt verschil

Van 8 – 11 september 2017 vindt Bijorhca Paris – The International Jewellery Show – plaats. De vakbeurs brengt design, creativiteit en elegantie samen in de fascinerende wereld van juwelen en sieraden. Naast het vertrouwde aanbod van ‘fine jewellery en fashion’, zal de beurs de sectie Elements uitbreiden en nieuwe exposanten verwelkomen.    

Bijorhca Paris representeert meer dan 400 merken, waarbij er in deze septembereditie meer dan honderd nieuwe namen en 55% internationale exposanten uit zo’n 30 landen aansluiten. Er worden meer dan 12.000 bezoekers verwacht, vertegenwoordigd door ruim 85 nationaliteiten. Allen aanwezig om de laatste trends, merken en ontwerpers te ontdekken. Bijorhca Paris is een belangrijke internationale vakbeurs waar netwerken en business development een grote rol speelt. Dit evenement is niet te missen”.    

Een nieuwe look voor de Trends Area

Bijorhca Paris is bezig met het herinrichten van haar Trends Area, waarbij de traditionele sieradengebieden verschuiven om nog meer ruimte te creëren voor exposanten. Het ontwerpbureau Elizabeth Leriche schiep een nieuwe formule die een juwelen en trendsieraden area combineert, evenals een multi-service concept store. Deze ruimte zal als echte basis dienen voor inkopers: een inspirerende plek met de laatste modetrends voor herfst/winter 2017/2018, waar merchandising advies beschikbaar is voor retailers, evenals een speciale setting om sieraden te bewonderen.

Trendline-Bijorhca-Paris-04-2017-5

Trends Area 

Een flagship event

Als toonaangevend evenement stimuleert deze beurs de economische groei en zet de laatste innovaties en trends in de schijnwerpers. Na de succesvolle lancering in januari 2017, keert in september de 3D Village terug. Dit netwerk- en demonstratiegebied binnen de sectie Elements biedt bezoekers de mogelijkheid om meer te weten te komen over de creatieve en economische ontwikkelingen van de revolutionaire 3D technologie binnen de sieradensector.

Een editie met een verschil

een nieuwe identiteit: Bijorhca Paris zal haar nieuwe visuele identiteit onthullen, vormgegeven door ontwerper Stella Cadente. De nieuwe artistiek directeur heeft gekozen voor een chique, vrouwelijk en etnische benadering tussen schoonheid en elegantie.

een nieuwe bezoekerservaring: een volledig gereorganiseerde plattegrond, speciale themagebieden en grotere exposanten zichtbaarheid.

een top buyers programma biedt een scala aan voordelen voor grote afnemers uit Frankrijk en het buitenland, stimuleert ook netwerkmogelijkheden om exposanten ontmoeten.

een discussieforum: twee aparte area’s om ideeën uit te wisselen over diverse trendthema’s.

Trendline-Bijorhca-Paris-04-2017-4

Meer info: www.bijorhca.com

Reacties

Comments