showUP boordevol inspiratie

Op 2 en 3 september vond dé inkoopbeurs op het gebied van home & gift weer plaats. Tijdens deze editie presenteerden bijna 500 leveranciers, internationale merken, Nederlandse labels en jonge ontwerpers zich aan professionals uit binnen- en buitenland. Bezoekers werden getrakteerd op de nieuwste producten, inspirerende (trend)lezingen en de musthaves van het komende seizoen. Wij blikken nog even terug!

De afgelopen editie van showUP was weer geslaagd. Bezoekers konden volop inkopen en inspiratie opdoen met (inter)nationale merken zoals Ferm Living, Paper Collective, Anna+Nina en Nederlandse ontwerpers zoals Pepe Heykoop en Van Tjalle. Bij growUP waren de leukste kidslabels te zien en ook leveranciers met papierwaar, oftewel het populaire stationery, waren goed vertegenwoordigd. The Store was lekker kleurrijk en The Danish Design Pavilion was groter dan voorheen, met acht nieuwe Deense labels.

Tekst gaat verder onder de afbeelding

Heel veel inspiratie

Ook de listenUP-sessies waren een inspirerend succes. Instagramexpert Kirsten Jassies vertelde over haar nieuwe boek en de laatste #instagramtrends, kleurentrendwatcher Hilde Francq nam ons mee in de wereld van kleur voor het najaar en lente/zomer 2019. “In 2019 wordt het feminisme dit keer vanuit het perspectief van de man bekeken. We zien daar een interessant hybride kleurenpalet dat typische mannelijke en vrouwelijke kleuren verenigt en mengt. Denk aan kleuren als rood, blauw, roze, paars en groen”, aldus Hilde. Ook de bekende forecasts van Jan Agelink ontbraken niet. In 2019 gaan de trends Craft Factory, Evergreens, Soft Sense en Outlandish een grote rol spelen. Bezoekers konden in The Trendzone deze trends zelf ervaren dankzij de vier spectaculaire setUP’s van Jan.

Tekst gaat verder onder de afbeelding

Trendwatcher en ondernemer Natascha Klootsema van Flavourites.nl en ZIN Trendstudio nam de bezoeker in de trendtalk ‘Blurred Lines’ mee in de toekomst van (online) shoppen. Irene Vermeulen van craftscurator.com liet consumententrends in handgemaakt en duurzaam design zien en Theo-Bert Pot inspireerde met zijn Instagramblog, waar hij interieurs fotografeert en op zoek is naar de nieuwste trends.

Kortom, showUP had met haar grote aanbod letterlijk alles in huis voor de ondernemer!

Meer informatie

www.showup.nl

Gepubliceerd op: 11-09-2018

Reacties

Comments