#Stellingmaandag: de resultaten van week 12

Iedere maandag verschijnt er een prikkelende, uitdagende of bewogen stelling die iedereen binnen de optiekbranche bezighoudt. Aan jullie de vraag je mening te geven zodat we later in de week de balans op kunnen maken. Deze week was de vraag: “Wat vind jij van een goede kop koffie voor iedere klant? Een must of overdreven?” Enkele reacties hierop lees je hier.

Verplichting

Uit de reacties bleek dat een goede kop koffie niet altijd goed uitpakt. De timing is belangrijk. Zo vindt Anton Hofstede dat koffie alleen gepast is als de klant heeft besloten iets te kopen, omdat er anders een verplichting ontstaat:

Dit verplichte gevoel lijkt ook Jos Brand aan te voelen. Hij komt om te winkelen, en niet voor de koffie.

De klant bepaalt

Linata Rutgers geeft aan dat de klant bepaalt. Ze lijkt graag een kopje koffie te zetten voor de klant mits de klant hier op zit te wachten.

En… wat vind jij?

Klik hier en geef jouw mening.

Gepubliceerd op: 20-03-2018

Reacties

Comments