The greater get-together

21 & 22 januari 2018 staat de wintereditie van Modefabriek op de kalender: de niet te missen fashion trade get-together in Amsterdam. Inspirerend en prikkelend, informatief en bemiddelend, toegankelijk en intiem; Modefabriek is waar alle fashion flavours en tribes elkaar ontmoeten en samen een grote, door creativiteit gedreven, community vormen.

Let’s get together

De Millennials, Generatie Y, inmiddels de grootste en meest invloedrijke groep consumenten, en hun opvolgers. Generatie Z, de Digitale Natives, laten ons zien dat online en offline perfect samengaan. Dachten we even dat iedereen – ieder voor zich – achter het beeldscherm zou verdwijnen, blijkt het tegenovergestelde het geval. Juist omdat iedereen tegenwoordig zoveel ‘online leeft’ – werken, shoppen, leren, creëren, delen, communiceren, ontdekken, genieten – wordt alles wat offline gebeurt extra belangrijk.

We willen juist echte ervaringen opdoen, interessante mensen ontmoeten en echte gesprekken voeren. Samenwerken, ergens bij horen, nieuwsgierig en opgewekt samenkomen rond het ‘knapperende kampvuur’ van alles wat nieuw is (en daar alles van willen weten). Dus: Getting together it is!

A place to meet: P2P

Modefabriek wordt dit seizoen helemaal opnieuw ingericht met speciale aandacht voor alles wat ‘More Than Mode’ is, meer dan de letterlijke ‘trade’ van collecties tonen en inkopen. ‘Trade’ mag dan de kern zijn, maar die kan niet zonder de ‘More Than Mode’-context waar we elkaar inspireren en uitdagen om ons de nieuwste ontwikkelingen in ons vak eigen te maken. Naast B2B gaat alles aandacht dus naar P2P. It’s a People to People business!

Dit laatste speelt zich af tussen alle bedrijvigheid door: centraal in iedere hal met zijn specifieke community komt een ‘strip’ met inspirerende shops, installaties, podia, bars en lunch break hang outs, en tussen alle ‘tribes’ van exposerende brands vind je nog meer platforms voor bijzondere producten, ontmoeting en kennisuitwisseling. Een ‘theater voor ervaringen’ zoals McKinsey ook de toekomstige rol van stenen winkel onlangs benoemde op de International Luxury Conference van The New York Times.

Meer informatie

www.modefabriek.nl

Gepubliceerd op: 06-01-2018

Reacties

Comments