Trade Mart: Change is happening

Op 10, 11 en 12 maart is de Retailbeurs van Trade Mart de place to be. Ruim 300 leveranciers en 2.000 merken presenteren op 3 verdiepingen het nieuwste op het gebied van Jewels & Watches, Fashion & Lifestyle en Kitchen & Dining. Zij laten je zien, voelen en proeven hoe jij vooruit kunt lopen op de wensen van jouw doelgroep. 

De 1e etage (Jewels & Watches) van Trade Mart biedt het meest complete aanbod aan sieraden en horloges in een onderscheidende setting. Een etage hoger op Fashionworld, wordt de bezoeker getrakteerd op een merkenfeest. Bij de stand van het eco-friendly slippermerk Bandajanas waan je je in Balinese en Thaise sferen. Ontdek hier de nieuwste voetsieraden en slippers. Of wat dacht je van de duurzame en trendy collectie van Butik Batik. Sinds 2014 importeert eigenaresse Mirjam van Gelder handgemaakte batik fashion & living accessoires uit onder andere Afrika. Op de 3e verdieping draait alles om Kitchen & Dining, en vind je het nieuwste voor in de keuken. Zo introduceert bijvoorbeeld Första bijna 40 nieuwe artikelen van het Amerikaanse merk OXO Good Grips. En kan fast food niet gezond zijn? What a WOK bewijst het tegendeel. Met deze grote wok kunt je gezellig buiten koken, eten en relaxen. Al deze noviteiten zijn een voorproefje van de collecties die deze voorjaarseditie van Retailbeurs Utrecht voor je in petto heeft.

Blending is het nieuwe trending                                                                                                                

Branchevervaging is happening. Kruisbestuiving gebeurt overal om ons heen. Mixen is het woord van 2019. Niet alleen het mixen van producten op verkoopvloeren. Maar ook het mixen van de virtuele wereld met de realiteit. Het mixen van fantasie en creativiteit. Van huidige tijd met voorbije tijden. Van technologie met natuur. En van vooruitstrevendheid met ambacht. Met een toenemende hang naar menselijk inbreng. Naar menselijk contact. “Blending is het nieuwe trending” is dan ook het credo van de beurs.

Change is happening

In de turbulente wereld van retail onderkent Trade Mart de kracht van verandering. Van snelheid en vluchtigheid, van digitalisering en van nieuwe behoeftes van nieuwe generaties. Maar vooral de kracht van collectiviteit, iets waar ze bij de Trade Mart al sinds 1970 in geloven. En dat vandaag nog fier overeind staat met 300 leveranciers en met 2.000 merken. Als ontmoetingsplek voor branchegenoten en klanten. Waar markttrends op de vloeren zijn terug te zien, waar zien, voelen en vergelijken geen onderscheid, maar gewoon is, en waarbij diversiteit ons verenigt. Die diversiteit kleurt Trade Mart. In loyale en opkomende exposanten die het inspirerende aanbod vormen en gevestigde retailers en verfrissende generaties bezoekers die van hen mogen verwachten dat ze vooruitstreven. Bezoekers verlangen naar een weerspiegeling van handel en trends in handel. Dat de Trade Mart constant toont welke mogelijkheden deze tijd hen biedt. Zij vormen de kritische massa die iedereen scherp houdt. Zodat zij voorop kunnen blijven lopen bij hun passie: ondernemen, verkopen en hun eigen klanten blij maken met aankopen.  Trade Mart zorgt voor een moment van echte aandacht voor elkaar. Een podium voor inspiratie, gemak en expertise. Zo houden ze handel in beweging in deze turbulente wereld. Dealen met verandering, en dealen tijdens verandering. Dat is de missie, waarmee de Trade Mart zich blijft onderscheiden.

Change is happening. Come and feel it!

Meer informatie

https://trademart.nl/

Gepubliceerd op: 27-02-2019

Reacties

Comments