TrendZ Najaar; een terugblik op vooruitgang

Eind augustus bracht ons nog een écht restje zomergevoel, compleet met de zaken waar we sinds het voorjaar alweer naar uit keken: heerlijke temperaturen en de start van het beursseizoen met de TrendZ Najaarseditie! Op 25, 26 en 27 augustus 2019 was Trendline natuurlijk ook weer aanwezig en we hadden veel gezelschap. Het warme zonnetje weerhield exposanten, retailers en leveranciers er namelijk niet van om het inspiratiemoment in Gorinchem weer in grote getale te bezoeken gedurende drie drukke dagen. Met bijna 290 exposanten en een volledig vernieuwde bovenverdieping had TrendZ meer dan genoeg om te zien en een heuse primeur als eerste beurs die deze verdieping mocht gebruiken.

Het kan dan ook haast niet anders dan dat de organisatie tevreden terug kijkt op een geslaagd event. “We hebben drie fantastische dagen gehad”, bevestigd Mascha de Bruin (Global Brand Manager van TrendZ) en daar staat ze zeker niet alleen in. De groei en ontwikkeling die TrendZ Najaar tentoon heeft weten te stellen ten opzichte van de Voorjaarseditie is indrukwekkend. Zo is het succesvolle experiment met de workshops en lezingen van de vorige editie flink uitgebreid met twee nieuwe sfeervolle area’s en is de nieuwe “Next Level” verdieping van de evenementenhal meteen op een goede wijze benut. Bezoekers lieten weten de verschillende sprekers en workshops erg te waarderen en de verbouwing hielp mee om TrendZ een modernere uitstraling te geven.

Uitgeverij Deltas

Trendline was zelf ook niet alleen aanwezig als bezoeker, maar mocht ook als spreker optreden in het hippe TrendZ café. Mark Zwartkruis gaf hier namens het magazine een social media smart talk: Social TrendZ of Today. Bezoekers kregen een opfriscursus van de social media basics, een update over recente trends en ontwikkelingen en een aantal handige tips en tricks. Het publiek werd ook betrokken bij deze interactieve presentatie en kon via haar smartphone antwoorden en bijdragen. Ten slotte volgde nog een korte quiz over de besproken onderwerpen. Deelnemers maakten hierbij kans op leuke prijzen, zoals een Vista Bonita leesbril naar keuze of een heerlijk ruikende Yankee Candle.

Naast dat TrendZ zich steeds meer profileert als een echt inspiratiemoment voor de retailers in living & lifestyle, blijft het ook oog houden voor haar oorspronkelijke karakter als echte orderbeurs. Voor veel exposanten is TrendZ één van de belangrijkste verkoopmomenten van het jaar. Ook tijdens deze editie zijn weer ontzettend veel orders geschreven, bleek uit de gesprekken die we voerden bij verschillende stands. Zo gaf Carola van T&C lifestyle aan weer erg tevreden te zijn over de beurs. Met de nieuwe Uneven verpakkingen voor hun bekende oesterkaarsen zou het sowieso al een spannende beurs worden en de positieve reacties waren dan ook een bevestiging voor het pad dat ze in zijn geslagen. Ook Scents & Senses gaf aan blij te zijn. Met hun grote, heerlijk ruikende stand bij het TrendZ café trokken ze veel aandacht en ook bezoekers van het café kwamen even rondneuzen.

T&C Lifestyle

Voeg daar de nieuwe lounges bij en het energiezuinige aircosysteem en we kunnen niet anders dan onze pet afnemen voor de organisatie. TrendZ zet grote stappen vooruit en blijft duidelijk streven naar innovatie en kwaliteit. Voor hun belofte om dit alles voort te zetten en een optimale totaalbeleving te creëren, durven wij onze hand dan ook wel in het vuur te steken. Wij kijken al nieuwsgierig uit naar TrendZ 2020.

Meer informatie

https://booking.evenementenhal.nl/nl/trendz-najaar-gorinchem-2019/gorinchem

Gepubliceerd op: 29-08-2019

Reacties

Comments