Yoshiko Home Ware bestaat anderhalf jaar

“De woonaccessoires van Yoshiko staan voor eerlijk en natuurlijk,” vertelt zakenvrouw Lisa van Roode. Inmiddels bestaat Yoshiko anderhalf jaar en verkoopt het merk al in meer dan 150 winkels in Nederland hun producten. Maar ook daarbuiten in met name België, Frankrijk, Griekenland, Cyprus en Australië doen de ‘goodies’, zoals van Roode ze zelf noemt, het erg goed.

Workshops

De collecties zijn puur en stoer. Maandelijks komen er nieuwe goederen binnen vanuit de workshops waar van Roode zelf in Azië de goederen ontwikkelt en controleert. “Het is zo dankbaar en fijn om de mensen die onze goodies maken steeds weer te zien. Daarnaast worden de workshops steeds uitgebreid vanwege de grotere orders die gemaakt worden.”

Belang van de klant 

Aan de vaste klanten die middels de beurzen Trendz, Show Up en/of Spotlight hebben voorgekocht wordt als eerste geleverd om vervolgens de nieuwe klanten te voorzien van hun producten. Er zijn inmiddels al vele klanten die meerdere bestelling hebben geplaatst wat betekent dat men enthousiast is over Yoshiko. De band met de klant is van grote waarde voor het bedrijf. Klanten worden regelmatig gevraagd om feedback om ze mee te laten denken met het productieproces.

Omruilen en recyclen 

Verder weet het merk zich te onderscheiden met het omruilsysteem. Wanneer een artikel dat terugkomt er nog goed uitziet wordt het verwisselt met een nieuw item. Ook aan het aspect van recycled glas wordt gedacht. Het recycled glas wordt uitgebreid met allerlei flessen en potten omwikkeld van bananenblad tot en met jute macramé koord en zeegras die je als waterkan, vaasjes en lantaarns kunt opgehangen of neergezet worden. Daarnaast is de web shop aangepast, zodat consumenten nog makkelijker kunnen shoppen en bekende retailers middels een inlogcode hun bestelling direct kunnen inkopen en afrekenen.

“Wij houden van natuurlijk, fair en keep it simple, dus dat klinkt door in alle facetten van ons mooie merk. Maar we houden ook van doorpakken en daarom rollen we zo snel mogelijk uit om een global lifestyle brand te worden”, voegt van Roode nog toe.

 

Meer informatie 

yoshikohome.com

Gepubliceerd op: 15-05-2018

Reacties

Comments